Sunday 22 May 2011

seronokkkkkk!!!!

salam....lame beno dop menulis kt cni...huhu..xdop ms...
hemm....aku nk kongsi sikit xtvt yg berlaku sepanjang bln 5 nih...mak hai...penat weih....
mula2 aku nk cite mase kiteorg wat latihan menghadapi kecemasan bersama org awam di hutan lipur air terjun teladas...seronott...
haa...ni mase mula2 sampai...ade la ckit tazkirah dr kami punye big bosh...bla..bla....
ni plak mase wat senaman untuk rengangan otot...yaa...1..2..3..4...4 lagi..hehe
ni biase la, bile nk wat sesuatu kena berdoa moga selamat semuanya.....eh...awek mn la yg tersengeh mase berdoa tu ek...huhuhuhu...sempoiii!!!
haa...ni la aksi berani dr aku....gile kecut perut siot!!!!!tp mmg besh!!
ape yang penting!!!kerjasama!!!waa...bagus g tu..lalalalala....
korang nmpk ape yg tergantung tu??haa....dlm tu mangsa betul2 tuh..bkn patung...gile tinggi xhenggat....nasib baik bikan aku yang jd mangsa.....aku respect la kt budak yg berani jd mangsa tuh....haa...chaio2!!!
da penat2 berkerjasama..ape lagi....happy time la....yippe....simbah...simbah...lalala....
ni jela dulu kenangan yg dapat aku berikan mase kt sana yg bertarikh 14/05/2011 (sabtu)...bnyk pengalaman yg aku dapat..seronok gile....semua spoting...sorang jek yg nangis mase turun tali tu...tu pn mmbr opis aku...huh...wat malu jek kan..hahahahaha....kla kengkawan...gerak dlu...pliinnggg!!!!

No comments:

Post a Comment